1. Anasayfa
  2. GENEL HABER

Threads, kullanıcı deneyimini geliştirmek için “İlgi Alanı” özelliğini test ediyor

Threads, kullanıcı deneyimini geliştirmek için “İlgi Alanı” özelliğini test ediyor
0

Yeni özellik, kullanıcıların profillerine hobilerini, profesyonel ilgi alanlarını veya kişisel tutkularını eklemelerine imkan tanıyor. , spor, müzik ya da yemek gibi kategoriler arasından seçim yapılabiliyor. Bu bilgiler, kullanıcıların profillerinde görünecek ve ziyaretçilerin o kişinin hangi konularla ilgilendiğini anlamasına yardımcı olacak.

Buna ek olarak, Threads algoritmaları bu ilgi alanlarını kullanarak kullanıcılara özel içerik önerileri ve tartışma başlıkları sunmayı planlıyor. Bu sayede kullanıcılar, ilgi duydukları konularla alakalı diğer kişilerle etkileşim kurabilecek.

Örnek vermek gerekirse, ilgi alanlarına pazarlama öğesini ekleyen bir kullanıcı, dijital pazarlama alanında içerik önerileri alabilir. Klasik müzik ilgisi olan bir kullanıcı, bu alanda etkin olan diğer kullanıcılarla bağlantı kurabilir, katılabileceği tartışma grupları hakkında önerilere rastlayabilir.

Yeni Kullanıcılar İçin Avantaj Sağlayacak

Meta, bu yeniliğin özellikle platforma yeni katılan kullanıcılar için faydalı olacağını belirtiyor. Yeni kullanıcılar, ilgi alanlarını ekleyerek Threads algoritmalarından yönlendirme alabilecek ve böylece platformda anlamlı tartışmaların bir parçası olabilecekler.

Örneğin, bir kullanıcı “yapay zeka” ile ilgilendiğini belirttiğinde, bu konudaki topluluklar ve paylaşımlar kullanıcıya önerilecek. Bu da, özellikle sosyal medya platformlarına adapte olmaya çalışan kullanıcılar için daha kişiselleştirilmiş bir deneyim sunacak.

Meta’nın Rekabet Stratejisi

Meta, bu özellik ile Threads’i rakip platformlardan ayrıştırmayı ve kullanıcı tabanını genişletmeyi amaçlıyor. Kullanıcı deneyimini iyileştirirken, sosyal medya dünyasındaki rekabet gücünü artırmayı hedefleyen Meta, özellik geliştirme sürecine büyük önem veriyor.

Şu anda yalnızca mobil cihazlarda sınırlı bir kullanıcı grubu ile test edilen “ilgi alanı özelliği” ilerleyen dönemlerde daha geniş bir kitleye sunulabilir. Ayrıca, ilgi alanı kategorilerinin çeşitlendirilmesi ve algoritmanın daha da geliştirilmesi gündemde.

Platform Büyümeye Devam Ediyor

Elon Musk’ın Twitter’ı satın alması ve ardından platformda yaptığı değişiklikler, o dönem birçok kullanıcıyı alternatif bir sosyal medya platformu aramaya yöneltmişti. Bu fırsatı değerlendirmek isteyen Meta, metin tabanlı sosyal medya platformu Threads’i 5 Temmuz 2023’te kullanıma sunmuştu.

O günden itibaren istikrarlı şekilde büyüyen Threads, Ocak 2025’te 320 milyon aylık aktif kullanıcı sayısına ulaştı. , Instagram gibi popüler sosyal medya platformlarının da sahibi olan teknoloji devi, yaptığı geliştirmelerle Threads’i daha da büyüterek, Musk’ın X adlı platformuna direkt rakip konumuna getirmeyi hedefliyor.

Bu Yazıya Tepkiniz Ne Oldu?
  • 0
    be_endim
    Beğendim
  • 0
    alk_l_yorum
    Alkışlıyorum
  • 0
    e_lendim
    Eğlendim
  • 0
    d_nceliyim
    Düşünceliyim
  • 0
    _rendim
    İğrendim
  • 0
    _z_ld_m
    Üzüldüm
  • 0
    _ok_k_zd_m
    Çok Kızdım

Bültenimize Katılın

Hemen ücretsiz üye olun ve yeni güncellemelerden haberdar olan ilk kişi olun.

Bir Cevap Yazın